Záznam z jednání
Úvod » Digitální pero » Produkty » Záznam z jednání

Pořiďte si poznámky, které snadno rozešlete do emailu bez scanování - digitální pero

První strana formuláře záznam z jednání
Záznamy z jednání jsou jedním z nejcennějších aktiv každé
obchodní i výrobní společnosti. Uchování záznamů o tom, co se na
jednání dohodlo, tvoří podstatnou část úspěchu společnosti.
Přepisování záznamů z jednání do CRM systému je zároveň jednou
z nejvíce problematických a nejméně oblíbených činností každého
obchodníka / manažera.
Z pohledu manažera se jedná o jakousi práci navíc, která jej zdržuje od
práce. Z pohledu společnosti však jde o klíčovou činnost, zvláště
v situaci, kdy je třeba navázat na práci nepřítomného obchodníka –
ať již z důvodu nemoci, či odchodu.
Pořizování záznamů na jednání je moderní trend, ale použití
výpočetní techniky zůstává velmi omezené z důvodu nejen psychologické
bariéry mezi jednajícími, ale také rychlosti a snadnosti pořízení
schémat či náčrtků. Z tohoto pohledu zůstává použití papíru a pera
zcela nenahraditelné.
Naše záznamy z jednání jsou připraveny tak, aby se v případě požadavku uložili jednoltivé informace nebo celý záznam do:
- MS Outlooku
- MS Exchange
- Apple MAC iCal
- Vašeho CRM systému či jiného informačního systému
Popis fungování
- Obchodník/manažer má na jednání Workbook nebo záznamový list a pero.
- Vše zapisuje a kreslí.
- Pero informace ukládá do vnitřní paměti.
- Na konci jednání záznam ukončí přeškrtnutím ikony a odešle přes spojení bluetooth telefonem.
- Záznam se uloží v el. Workbooku na www nebo záznam je zařazen do kalendáře MS Outlook a odeslán na požadované emailové adresy.
- Možné je také zapsat na jednání novou schůzku, která se po odeslání naplánuje v kalendáři MS Outlooku.
Záznam automaticky obdržíte ve formátu:
- xml
Přínosy záznamů z jednání s digitálním perem:
- není třeba již nic přepisovat – texty jsou převedeny do digitální formy
- záznam je uchován v papírové i elektronické verzi
- existence záznamů z každého jednání
- okamžité informování zainteresovaných osob emailem
- úsporu času a nákladů ročně 45.000÷112.500 Kč – při 10 jednáních týdně, nákladové hodině 500 Kč, 45 pracovních týdnech, uspoříte 2–5 hod na pořizování záznamů a rozesílání úkolů za týden.
- uložení záznamů na 3 a více místech
Záznam z jednání přímo do Outlooku nebo Mac iCal
Stále více jsme nuceni využívat plánovací kalendářů a úkolovníků.
Nejrozšířenější je kalendář MS Outlook. Většinou z každého
jednání nebo porady vyplyne další jednání, závěry a úkoly.
No, uznejte nebylo by skvělé, kdyby všechny poznámky, úkoly,
jednající osoba a společné závěry, jste měli v elektronické verzi
v kalendáři? Ty pak sesynchronizované ve svém telefonu?
Ano, tak to přesně umí naše technologie digitálního pera a ještě
více. Jednotlivé úkoly, které zapíšete do formuláře záznam z jednání
Vám přijdou samostatně do emailu a můžete si je zařadit do úkolovníku a
následně o přidělit dalším řešitelům. Pokud si naplánujete další
jednání, zařadí se Vám také přímo do Vašeho kalendáře.
Aplikace pro převod psaných záznamů z jednání, plánovaných schůzek a
úkolů funguje nejen pro MS Outlook, ale i pro počítače Apple a jejich
SW iCal.
BENEFIT IT s.r.o.
E-MAIL info@benefitit.cz
GSM 731 009 003
ADRESA Božetěchova 133, 616 00 Brno